3 września 2010

Zabawa - Lubię :)

Dostałam zaproszenie do zabawy od ClaOOdia. Bardzo dziękuje :)

Będzie mi ciężko wybrać osoby, które mogą wziąć udział w zabawie i odwiedzają mój blog, bo póki co nie wiele jest odwiedzających :) Ale zapraszam do zabawy wszystkich, którzy jeszcze nie brali udziału :)
PODSTAWOWE zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejne 10 osób i poinformuj je w komentarzach

Lubię:

1. Zielony ładny kolor ;)
2. Lubię wkurzać mojego Rafałka, do momentu w którym mówi "uwielbiam jak się tak złościsz!"
3. Akademik i akademickie życie.
4. Tworzyć. Od biżu po wiersze, od opowieści po bzdury ;)
5. Kupować, minerałki, sreberka, kamyczki i inne cuda, a teraz jeszcze wszystkie craftowe przydasie :) 
6. Mój komputer, bo spędza ze mną większość życia :)
7. Czytać: głównie fantastykę, Kinga, oraz smaczki literackie ;)
8.  Runes of Magic :P Gracz, aczkolwiek nie zapalony :D
9. Wywoływać uśmiech na ludzkich twarzach :)
10. Dextera (nawet uwielbiam:)), True blood, M.D House itp.)

Uff, to by było na tyle :) choć tak naprawdę mogłabym wymieniać bez końca :) 

A na koniec mój kot :) 


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz